سه‌شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۸۵ - ۰۸:۵۹
۰ نفر

علی شاکری: در پی درخواست رئیس سازمان تربیت بدنی از وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح احتمال حضور دوباره صنام در رقابت های لیگ برتر والیبال ایران قوت گرفته است.

در همین ارتباط دیروز مدیرعامل باشگاه صنام با تأیید این موضوع به خبرگزاری ایسنا گفت: به دلایل منطقی از حضور در سوپر لیگ بسکتبال انصراف دادیم، اما شاید در لیگ برتر والیبال حضوری پرقدرت داشته باشیم.

محمد افتخاری افزود: با توجه به نامه اخیر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی به وزیر دفاع مبنی بر فعالیت تیم های ورزشی این وزارتخانه در رشته های مختلف امکان تجدید نظر در برخی از رشته ها می رود.

وی با بیان آنکه سازمان هوافضا در حال حاضر در ۱۲ رشته ورزشی صاحب تیم های قدرتمندی است تصریح کرد: تیم پینگ پنگ این باشگاه نیز پس از گفتگو با رئیس فدراسیون پینگ پنگ دوباره در زمره تیم های لیگ برتر قرار می گیرد.

کاپیتان تیم ملی پاکستان در گل گهر سیرجان

کاپیتان تیم ملی والیبال پاکستان به تیم والیبال گل گهر سیرجان پیوست. عرفان نواز از بازیسازان صاحب نام آسیا که سال پیش را در تیم نئوپان گنبد بازی کرد، در فصل جاری به عضویت این تیم در آمد.

شهرام رادفر سرپرست گل  گهر با اعلام این خبر به همشهری گفت: به جز این بازیکن، نصیر احمد دیگر ملی پوش پاکستانی دو بازیکن خارجی این تیم را تشکیل می دهند.

وی افزود: در فصل جاری با رفتن خلیل آزمون با قاسم تاجری به عنوان سرمربی به توافق رسیدیم و بازیکنانی چون مهدی مهدوی، سعید مصطفی وند، مسعود افتخاریان، مهران زارع، روح الله کولیوند، رحمان محمدی راد و مهدی رنجبر هم به عضویت تیم ما در آمدند. سرپرست تیم گل گهر از جذب «ایلیا» مربی تمرین دهنده اهل صربستان هم در آینده نزدیک خبر داده است.

کد خبر 3521

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز